Gårdagens ridtur




Igår tog jag mig en ridtur i den oerhört blåsiga blåsten. Thelma var väldigt pigg och spänd och ville helst va nere i dikena och gå. Hennes galopper på stället har jag lärt mig att leva med haha. Så gör hon varje gång haha.
Red lite i skogen och då slappnade hon av och kändes lite mer avslappnad på vägen hem men inte lika pigg.
Enligt gpsen i min mobil så red jag va 6.5 km igår :) Har tänkt starta ett "träningspass" i mobilen varje gång jag ska ut och rida så ser jag hur länge jag ridit, hur långt och vilken medelhastighet jag haft under ridturen :)

Jag har även blivit sponsrad!!
Jag har fått hem en sportbh från Swegmark. Successful heter den och är utformad för stora bröst. Den är gjord av ett material som heter Thermo Cool som kyler kroppen när den är varm, och värmer kroppen när den är kall. Den är designad med hjälp av Magdalena Forsberg.
Jag fick testat denna igår när jag red och jag är kär haha! Den sitter perfekt verkligen och man känner inte av den alls! Jag är grymt nöjd med den! :)

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback