liten uteritt



Idag när jag kom till stallet så stog Becka redan redo att sticka ut o rida på Queen men hon väntade på mig så jag fick hämtat Thelma. Sen red vi ut en sväng på grusvägen och in i en skog tills att vi kände oss lite vilse, men när vi tillslut hittat rätt så fick vi vända och gå tillbaka hela vägen eftersom det va alldeles för blött och mjukt så vi vågade inte. Vi fick travat lite och tog oss nån liten galopp. Thelma kändes riktigt bra idag, hon kändes mjuk och fin. Igår när jag red henne hade hon väldigt mycket energi så hon galopperade mest på stället och slängde med huvudet.
Vet inte om Becka kanske skriver också men ifall hon inte gör det så såg det ut som Queen kändes rätt bra också. Efter hon fick galopperat några steg så föll hon direkt ner i form och arbetade bra utan att becka gjorde speciellt mycket :)

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback