Sista dagen som 19 åring!



Idag har jag vart en sväng i stallet och mockat åt alla hästarna. Tömde Mikaros box och la in nytt spån så nu blir han glad. Spån är nog det bästa han vet. När man ska lägga in nytt spån så är det egentligen bara att lägga in hela balen oså fixar han resten, då lägger han det där han vill ha det. Annars blir det ett rent helvete att mocka hans box. Vilket det kommer bli imorgon. Hunden va med mig i stallet idag, och tog inte lång tid innan han hittade katten måns inne i en box. Så han stänge in måns i ett hörn och ville leka men måns blev ju vansinnig haha.
Jag red inte idag, orkade inte det, får rida ut med Becka nåndag. Så tråkigt att rida själv.

Nu ska jag in i duschen och lägga fram kläder jag ska ha på mig imorgon. För vet ni vad som händer imorgon? ;) Jo jag fyller 20! hihi :D

Jag och Becka har också kommit på en superidé!! Vi ska bara kolla upp lite saker och sen berättar vi vad vi tänkt! :D Nyfikna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback