Fina Thelma





Min outfit idag:
Skjorta: Second hand
Ridbyxor: CRW
Ridstövlar: CRW Veneto

Thelmas outfit:
Schabrak: BR
Lindor: Börjes

Testade samma som jag gjorde i Fredags, att rida ut och låta henne trava och galoppera. Hon kändes lika medgörlig och tyckte det va kul. Dock hade hon inte samma tempo och samma bjudning. Det var flera gånger som hon ville vända hemåt. Men jag fortsatte och på vägen hem sen blev det fart i henne och hon bockade och hade jättekul haha. Dock kändes det som hon höll lite tillbaka när jag travade och galopperade. Skritten kändes riktigt bra idag vilket den inte gjorde i Fredags.

Fick även tagit fram saxen och mankniven. Hon såg ut som vet inte vad.. Så nu är manen kort och fin och har klippt hovskägget och lite runt hovarna. Hon gillar inte riktigt när ma rycker hennes man men det gick bra ändå :) Hon fick även lite nagellack hihi, haha nä men jag kletade på lite hovolja på hovarna också så dom va blanka och fina.

Efter jag ridit så mockade jag alla boxarna och la fram maten till dom :) Så idag är Becka stalledig ;) haha :D

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback