Underbara dag!!






Gud vilken underbar dag det varit idag!
Efter jag longerat Mikaros så hämtade jag Thelma i hagen och tänkte ta en ridtur i det grymma vårvädret. Satsade på lite Army style idag haha, grönt fick det bli. Blev rätt snyggt när båda hade sågott som lika gröna färger :)
Seriöst, hon gick så gaalet bra! Så bra har det nog aldrig känts! Hon jobbade verkligen på i alla gångarter och hade en bra bjudning. När jag lättade på tyglarna så föll hon in i en riktigt fin arbetsgalopp. Vet inte riktigt hur länge jag red men det kvittar egentligen, huvudsaken är att det kändes bra! Ville inte sluta rida haha.  Kändes som en sommarkväll, helt underbart!! :D
Detta trots att hon va brunstig.. Hon brukar bli en riktig bitch haha!

Gaalet nöjd med dagen!! :DDDD

LYCKLIG LINNÈA!

btw. vad tycker ni om matchningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback