Eurohorse







Idag var jag på Eurohorse på Svenska mässan i Göteborg! Köpte en massa fint! En ny hjälm, ridstrumpor från Kingsland, schabrak från Kyro riding gear, ett träns med remontnosgrimma och ett pannband med blingbling. Det sitter på tränset på bilden men orginalpannbandet är ett vanligt svart :)
En riktigt bra dag måste jag säga. Handlade för ca 1300 kr. Lite ångest har jag måste jag erkänna men ändå är jag nöjd.
Igår satt jag och läste på Kyros blogg och såg en massa fina saker. Blandannat de oerhört snygga remontnosgrimmorna i ormskinn!! Gick till hennes monter idag och kollade på alla fina saker. Hon var grymt trevlig :) Hade köpt nosgrimman i ormskinn om jag hade vetat att jag skulle hitta det tränset jag köpte haha. Får se hur Mikaros går att rida i ett sånt träns först tror jag :)

Imorgon när jag är i stallet så ska jag och Becka fota hennes grejer som hon köpte igår! Åh jag är så nyfiken på det hon köpte!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback