Hästarna i stallet

Medans jag sitter här med min ansiktsmask och väntar på att det ska bli färdigt så tänkte jag göra ett inlägg om vilka hästar som står i stallet. Är ju inte bara dom 4 hästarna som vi tar upp här i bloggen!
/Linnéa



Gamlingen i stallet heter My Charlie Boy, kallas Charlie eller Challe. Född 1991 och är en New Forest om jag minns helt rätt! Urgo häst, dock en aningen stel men gillar att styra och ställa när man rider. Ogillar bestämda ryttare då han måste arbeta. Men när han väl går i form är han riktigt fin!



Queen River har ni redan fått en presentation om :) Finns i menyn under kategorier !



Thelmas presentation finns även den i menyn under kategorier!



Mikaros presentation i menyn under kategorier!



Ponnyranchens Isabella heter denna lilla dam. Liten bitchig ponny som vet vad hon vill! Tävlat en hel del med Becka och även Beckas storasyster Gina. Är lite osäker men tror hon är född 1994 och är ett gotlands russ.



Theboras presentation finns i menyn under kategorier!

Oså självklart får vi ju presentera våra små stallkatter!



Lilla Måns. En oerhört korkad katt som mest springer runt och inte riktigt vet vad han sysslar med. Han brukar klättra upp på boxgallren och sen ramla ner, hör till vardagen. Han har även ramlat ner i en balja med iskallt vatten trots att jag sa till han att gå därifrån haha. Men nåt så underbar är han. Han vill alltid vara i famnen och brukar "kramas" genom att trycka sitt huvud mot halsen på den som bär honom. Lilla Måns fillibabba. Han har vart i stallet några månader så han är inte jättegammal :)



Och sist men inte minst, Svea. Hon har vart i stallet sålänge jag vart där vilket är några år. Grymt kelsjuk katt som alltid ska sitta i knät. Är hon inte i stallet när man kommer så räcker det att ropa lite på henne så kommer hon springandes. Brukar lägga sig rakt på spåret där man rider på sommaren. Men bara när man rider och hon flyttar sig inte när man kommer heller så man får rida runt henne. Mikaros har däremot lärt sig att jaga bort henne genom att putta bort henne med mulen haha.

Kommentarer
Emelie

Hej!

Har du lust att göra ett bloglovin byte?

Fin blogg, kram :D



Blogg: http://jedressage.blogg.se/
2012-02-22 @ 15:09:42

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback