paket att hämta ut


Ooooh gissa vad som ligger inne i det paketet!! :D


Ett regntäcke från schockemöehle!! :D


Som förövrigt satt som en smäck på min fina ponny!! åh underbaraste täcket!


Älskade det innan jag ens fått hem det och jag älskar det ännu mer nu när det satt så bra på honom. Han är svår att hitta täcken till eftersom han har så smal bog. Täckena blir alldeles förstora fram i vanliga fall. Men detta satt som det vore gjort för honom haha.
Oerhört glad idag är jag! Imorgon blir det Göteborg horse show och gå på mässan! Denna helgen kan inte bli bättre! Becka är där idag och jag veeet att även hon är själaglad ;) Ni får nog se vad för smaskiga saker hon köpt där!! lite avis är jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback