Linnéa



Jag heter Linnéa Kirpensteijn och jag är född 1992, alltså fyller jag 20 i år. Jag bor i Uddevalla nu med min familj och det har jag gjort i kanske nån månad nu. Bodde innan i Färgelanda sen 1993, alltså nästan hela mitt liv.
Jag har gått en 3 årig media utbildning och är för tillfället jobbsökande. Mina största intressen är hästarna och att fotografera. Jag har en egen fotoblogg vid sidan av denna, den hittar ni här.
Jag har i mina dar haft 3 stycken hästar. Alla vid samma tillfälle. Första hästen var en fjording, hon hette Moa. Sen hittade vi ett varmblodssto som va mycket illa omhändertagen så henne köpte vi, hon hette Miss Skylight. 2003 köpte vi Mikaros och han släpper jag aldrig. Moa står nu i Tanum och Miss Skyligt sålde vi till en kompis till mig och bara nåt år senare fick hon avlivas pga hennes dåliga skelett, från den dåliga skötseln innan mig.

Jag har hållt på med hästar sen jag va 3 år gammal. Jag lärde mig rida hemma hos Rebecka. Hennes mamma Nina har lärt mig så gott som allt jag kan. För ca 2 år sedan flyttade jag Mikaros hem till dom och på den vägen är det som jag börjat rida deras stora hästar.

Min dröm är att vara egen företagare inom hästsporten och jag tänker göra allt som krävs för att uppfylla den drömmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback